FAQ

Zamówienie

Tak. Możesz złożyć zamówienie bez logowania, jednak pamiętaj, że nie będziesz mógł wtedy sprawdzić historii swoich zamówień.

Nie. Możesz jedynie edytować produkty dodane do koszyka, do czasu dokonania za nie płatności.

Jeśli zalogowałeś się, system zapamięta zawartość Twojego koszyka. W wolnej chwili będziesz mógł dokończyć zakupy.

Nie. Zamówień można dokonywać jedynie we własnym imieniu.

Informacje o Twoich zamówieniach znajdziesz w zakładce Moje zamówienia. Możesz sprawdzić co zamawiałeś, kiedy i za ile. Możesz też dodać produkty z wcześniejszych zamówień do koszyka.

Nie, jesteśmy sklepem online, więc zamówienia przyjmujemy tylko przez stronę plazadelsol.pl.

Płatność

Akceptujemy formy płatności, oferowane w ramach systemu paynow, tj. przelewy internetowe, karty płatnicze oraz BLIK.

Nie, nie ma możliwości płatności gotówką.

Nie, nie ma możliwości płatności za pobraniem.

Dostawa

Twoje zamówienie zostanie spakowane z najwyższą starannością i dostarczone do Ciebie zgodnie z wybraną metodą. Możesz zamówić je do paczkomatu i odebrać w dogodnym momencie. Jeżeli wolisz odebrać je w domu, dostarczy je do Ciebie kurier InPost lub DPD. Oferujemy także odbiór osobisty, w siedzibie naszego biura przy ul. Budowlanych 50 w Opolu.

Tak. W przypadku wyboru dostawy kurierem InPost lub DPD, miejsce dostawy zamówienia określa sam Klient.

Jeżeli nie będzie Cię w domu, gdy kurier przywiezie Twoje zamówienie, skontaktuj się z firmą kurierską i ustal czas i/lub formę kolejnej próby doręczenia.

Doręczamy zamówienia na terenie całej Polski.

Twoje zakupy pakujemy tak, jakbyśmy pakowali je dla siebie. Ostrożnie i starannie. Paczki są odpowiednio przygotowywane w naszym magazynie, by transport, nawet w najbardziej odległe zakątki Polski, nie spowodował utraty jakości produktów.

Zwroty i reklamacje

Każdy produkt, zgodnie z prawem, możesz zwrócić odsyłając go do nas pocztą. Sugerujemy jednak, aby najpierw krótko opisać reklamację w mailu sklep@plazadelsol.pl.

Szczegółowe informacje na temat prawa odstąpienia od umowy zawarte zostały w Regulaminie sklepu plazadelsol.pl.

Reklamacje możesz zgłosić mailem na adres sklep@plazadelsol.pl.        

W treści zgłoszenia przesłanego drogą elektroniczną należy umieścić numer zamówienia oraz zdjęcie reklamowanego produktu (umożliwi nam to poprawę jakości oferowanych usług).

Bądź na bieżąco z pysznymi nowościami i promocjami!

Zapisując się do naszego Newslettera wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności.

Aktualizuję…
  • Brak produktów w koszyku.